پدیده شاندیز ، مسئولان مشکلات را جدی بگیرند

پدیده شاندیز ، مسئولان مشکلات را جدی بگیرند

نماینده مردم شیراز در دو تذکر جداگانه خواستار پرداخت خسارت بیمه کشاورزان و تعیین تکلیف سهام‌داران پدیده‌ شاندیز شد.

به گزارش حقوق نیوز، جعفر قادری در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل صندوق بیمه کشاورزان خواستار پرداخت خسارت بیمه کشاورزان شد.

وی در تذکری دیگر به وزرای نیرو و کشور بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات مواد ۱۰ و ۱۲ قانون تنظیم مقررات با توجه به خشکسالی‌های سالهای اخیر در استان فارس شد و بر لزوم اختصاص منابع مناسب برای طرح‌های آبرسانی به شهرستان شیراز و استان فارس تاکید کرد.

قادری با قدردانی از وزیر راه برای تکمیل کمربندی شیراز و راههای روستایی در تذکری به وزیر بهداشت، گفت: درخواست ما حذف پزشک خانواده از استان فارس یا تسری آن به کل کشور است؛ چرا که قابل قبول نیست پزشک خانواده با این نقص‌ها تنها در استان فارس و مازندران اجرا شود یا نواقص را برطرف کنید یا کلا اجرای این طرح را حذف کنید تا مردم راحت شوند.

نماینده‌ی مردم شیراز همچنین خواستار حل مشکل سهامداران پدیده‌ شاندیز شد و گفت که تعدادی از این سهامداران در استانهای مختلف هستند که باید مشکل آنها حل شود.

نماینده مردم شیراز در پایان در تذکری به وزیر راه خواستار تسریع در اجرایی شدن فاینانس خط آهن شیراز، بوشهر و عسلویه شد و در تذکری به وزیر نیرو بر لزوم تکمیل خط دوم آبرسانی به شهر شیراز تاکید کرد.

قادری در تذکری دیگر به وزیر صنعت بر لزوم حل مشکل واحدهای صنعتی مساله‌دار در استان فارس تاکید کرد.

برچسب ها :
فرید خدائی فر
vakil@vakil.net
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

رفتن به نوار ابزار