امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حکم بودن دختر و پسر در پارک
#2
(۲۷ بهمن ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۲۳ : ۲۲)motion نوشته است: سلام.
من پسری مجرد هستم و چند روز پیش در حالی که با همکلاسی دانشگاهیم در ساعت 9 شب در پارکی نشسته بودیم و صحبت می کردیم. پارک مذکور خلوت بود ولی ما در فضای روشن و بازی نشسته بودیم و چند نفر دیگر هم در پارک بودند. خودرو پلیس سر رسید و برای اینکه گیر ندهند دختر مذکور به دستشویی رفت تا ماشین پلیس رد شود. اما ما را دیدند و خواستند همراهشان به دایره امنیت اخلاقی برویم. در آنجا پس از توضیحات و صحبت با ما و احضار پدرمان از ما تعهد گرفتند که عنوان آن "رابطه نامشروع" بود. و نهایتا آزاد شدیم.
فردای آن روز مادر دختر مورد نظر به دایره مذکور اعتراض کرده و مسئول مربوطه عصبانی شده و پرونده ما را به دادگاه فرستاد.
در دادگاه خانمی گفت شما متهم به رابطه نامشروع هستید. از خود دفاع کنید. و من ماجرا را گفتم که داشتیم در رابطه با مسائل دانشگاه صحبت می کردیم و مادر دختر مذکور در جریان بود. سپس اظهارات مرا در 3 سطر نوشت و گفت می توانید بروید.
خواستم بدانم آیا با این شرایط پرونده مختومه است یا قرار است حکمی برایمان صادر شود؟ و در این صورت حکم ما چیست؟ آیا امکان اعتراض به حکم داریم یا خیر؟ و آیا این موضوع در سابقه ما ثبت می شود؟
ضمنا تمام این مطالب حقیقت بود و واقعا هیچ عمل خلاف عفتی از جانب ما صورت نگرفت.
سرنوشت من چه می شود؟
(از اینکه از اصطلاحات عامیانه استفاده کردم پوزش می طلبم، زیرا به شدت نگران هستم و تا به امروز با چنین مواردی برخورد نکرده بودم.)
با تشکر

سلام
دوست عزیز .متاسفانه بزرگترین مشکل کشور ما روابط سالم دختر و پسر است . با این اوصاف شما ها که مرتکب این جرم می شوید مانند یک جانی هستید و باید اعدام شوید !!!!!!!!!!!!!!!! چون بزررررررررگترین مشکلات را به وجود آورده اید که باعث بر هم خوردن نظم و امنیت جامعه و همه مشکلات اقتصادی و سیاسی و اعتقادی و ..... !!! شده است . مشکلات اقتصادی ، معیشتی ، فرهنگی ، بدبختی ها ، نداری ها ، و .... و .... به کسی ربطی نداره ، اما اینکه تو با یک دختر بخوایی توی یک پارک ، آن هم در ملاء عام !!! بشینی و صحبت کنی ، البته که به همه مربوطه . شما چی فکر کردید ؟!!!
از منظر بنده به کسی ربطی ندارد که شما در پارک با یک دختر همکلاسی نشسته اید و صحبت می کنید .
از منظر قانون هم هیچ ایرادی ندارد .
از منظر کسانی که شما رو دستگیر کرده اند برای خودشان ایرادی ندارد ، اما برای شما جرم است . برای اینکه " چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند !! "
اما اینکه برای شما چه اتفاقی می افته ، خیالتون راحت باشه ، هیچ کاری نمی تونند باهاتون داشته باشند . نهایتاً یه جریمه نقدی می کنن و ولتون می کنن . قضات ما در دادگاهها خوشبختانه آگاهند نسبت به همه کارهای بعضی از افراد نیروهای معتقد و زحمتکش نیروی انتطامی .

ببخشید که جوابتون رو در قالب شوخی و جدی ، قاطی هم کردم . متاسفانه اینگونه برخوردها از طرف عده ای از ماموران نیروی انتظامی ، اعصاب بنده رو به هم می ریزه .
از شکست نترسید، از این بترسید که سال آینده همین جایی باشید که امروز هستید
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
حکم بودن دختر و پسر در پارک - توسط motion - ۲۷ بهمن ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۲۳ : ۲۲

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان