۸ اسفند ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۵۶ : ۲۰
با سلام مجدد
از بابت پاسخگویی و وقتی که گذاشتید بسیار متشکر و ممنونم
مبلغ مقدار زیادی نبوده ولی نمیشود گفت کم هم بوده و راضی به این نمتونم بشم که قیدش را بزنم هر چند وقتی پیگیری میکنم و به هیچ نتیجه ای نمیرسم و دوباره رهاش میکنم
مبلغ واریزی توسط بنده در ان زمان 390 هزار تومان بوده و مبلغ درخواستی 246 دلار بوده
حسابی که از ان پول ریالی واریز شده بانک های ملی و سامان در داخل ایران بوده اند که به دلیل موجود نبودن کل مبلغ درخواستی فروشنده در یک حساب بانکی لذا 2 حساب از وی دریافت و به 2 حساب واریز صورت گرفت(ملی-سامان)
واریز از طریق شبکه ی شتاب از طریق اینترنت بانک صورت گرفته
(دقیقا به همین دلیل پلیس فتا قبول نکرد پرونده را میگفت الزاما اگر درگاه بانکی داشته میتونه قبول کنه چون از اینترنت بانک و شبکه شتاب بوده مثل این میمونه که رفتید و از عابر انتقال وجه را انجام داده اید)
و در رابطه با وجه دلاری یه توضیح دیگه باید من بیان کنم
دلار پی پال بوده ، پی پال یک بانک اینترنتی با مرکزیت امریکا و قوانین سخت امریکا میباشد
تایید ورود دلار در حساب بنده تنها فیش اینترنتی هست که روی سایتش موجوده... که دقیقا در اون فیش زمان واریز ، بلاک شدن و بازگشت کاملا مشخصه
در مورد وجه های ریالی هم فیش های بانکی و گردش حساب بنده موجود است
تبادل وجه ها چیزی بوده که هیچ ربطی به بانک ایران نداشته و بانک ایران نیمده تبدیل ریال به دلار صورت بده یا حواله بزنه یا ...
به این صورت بوده که من مبلغ ریالی در حساب ایران خود داشته ام و به حساب ریالی فروشنده واریز کرده ام
فروشنده وجه دلاری در حساب پی پال خود داشته و از حساب پی پال خود به حساب پی پال بنده واریز نموده
که در این بین هیچ دیداری حتی بین من و فروشنده صورت نگرفته و فقط جهت اعتماد 1 تماس تلفنی با شماره همراه وی صورت گرفت...
در مورد دلیل بازگشت وجه دلاری باید بگویم که
پی پال باتوجه به قوانین خودش در حفظ اطلاعات مشتریان و همچنین به دلایل امنیتی پاسخ زیادی در رابطه با دلیل بازگشت وجه ارائه نمیدهند
تنها پاسخی که بنده دریافت کرده بودم این بوده که حساب واریز کننده توسط پی پال مسدود شده
(دلیل را بیان نکردند چرا و فقط گفتند به دلایل امنیتی)
در ادامه هم گفتند که صاحب حساب باید پاسخگو باشد تا حسابش از حالت مسدود خارج و وجه های واریزی وی از حالت بلوک در ایند
که بعد از 6 ماه که فرد هیچ پاسخی ارائه نداده پول را برگشت زدند و احتمالا حساب واریز کننده همچنان مسدود میباشد
کلیه ی مطالب فوق از طریق مکاتبه ایمیلی با پی پال دریافت شده....
از بابت وقتی که گذاشتید و به بنده پاسخ دادید کمال تشکر را میکنم
باز هم در ص?
از بابت پاسخگویی و وقتی که گذاشتید بسیار متشکر و ممنونم
مبلغ مقدار زیادی نبوده ولی نمیشود گفت کم هم بوده و راضی به این نمتونم بشم که قیدش را بزنم هر چند وقتی پیگیری میکنم و به هیچ نتیجه ای نمیرسم و دوباره رهاش میکنم
مبلغ واریزی توسط بنده در ان زمان 390 هزار تومان بوده و مبلغ درخواستی 246 دلار بوده
حسابی که از ان پول ریالی واریز شده بانک های ملی و سامان در داخل ایران بوده اند که به دلیل موجود نبودن کل مبلغ درخواستی فروشنده در یک حساب بانکی لذا 2 حساب از وی دریافت و به 2 حساب واریز صورت گرفت(ملی-سامان)
واریز از طریق شبکه ی شتاب از طریق اینترنت بانک صورت گرفته
(دقیقا به همین دلیل پلیس فتا قبول نکرد پرونده را میگفت الزاما اگر درگاه بانکی داشته میتونه قبول کنه چون از اینترنت بانک و شبکه شتاب بوده مثل این میمونه که رفتید و از عابر انتقال وجه را انجام داده اید)
و در رابطه با وجه دلاری یه توضیح دیگه باید من بیان کنم
دلار پی پال بوده ، پی پال یک بانک اینترنتی با مرکزیت امریکا و قوانین سخت امریکا میباشد
تایید ورود دلار در حساب بنده تنها فیش اینترنتی هست که روی سایتش موجوده... که دقیقا در اون فیش زمان واریز ، بلاک شدن و بازگشت کاملا مشخصه
در مورد وجه های ریالی هم فیش های بانکی و گردش حساب بنده موجود است
تبادل وجه ها چیزی بوده که هیچ ربطی به بانک ایران نداشته و بانک ایران نیمده تبدیل ریال به دلار صورت بده یا حواله بزنه یا ...
به این صورت بوده که من مبلغ ریالی در حساب ایران خود داشته ام و به حساب ریالی فروشنده واریز کرده ام
فروشنده وجه دلاری در حساب پی پال خود داشته و از حساب پی پال خود به حساب پی پال بنده واریز نموده
که در این بین هیچ دیداری حتی بین من و فروشنده صورت نگرفته و فقط جهت اعتماد 1 تماس تلفنی با شماره همراه وی صورت گرفت...
در مورد دلیل بازگشت وجه دلاری باید بگویم که
پی پال باتوجه به قوانین خودش در حفظ اطلاعات مشتریان و همچنین به دلایل امنیتی پاسخ زیادی در رابطه با دلیل بازگشت وجه ارائه نمیدهند
تنها پاسخی که بنده دریافت کرده بودم این بوده که حساب واریز کننده توسط پی پال مسدود شده
(دلیل را بیان نکردند چرا و فقط گفتند به دلایل امنیتی)
در ادامه هم گفتند که صاحب حساب باید پاسخگو باشد تا حسابش از حالت مسدود خارج و وجه های واریزی وی از حالت بلوک در ایند
که بعد از 6 ماه که فرد هیچ پاسخی ارائه نداده پول را برگشت زدند و احتمالا حساب واریز کننده همچنان مسدود میباشد
کلیه ی مطالب فوق از طریق مکاتبه ایمیلی با پی پال دریافت شده....
از بابت وقتی که گذاشتید و به بنده پاسخ دادید کمال تشکر را میکنم
باز هم در ص?